Porządek obrad
3.
Powołanie sekretarza obrad.
4.
Przedstawienie porządku obrad.
5.
Przyjęcie sprawozdania z pracy Burmistrza za okres od 07.10.2025 r. do 10.11.2025 r. oraz informacji o przetargach za okres od 07.10.2025 r. do 07.11.2025 r.
6.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024-2025.
7.
Informacja podmiotów dokonujących analizy oświadczeń majątkowych.
8.
Sprawozdanie z pracy komisji Rady Miejskiej – przewodniczący komisji.
9.
Wolne wnioski i zapytania mieszkańców miasta.
a)
w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Miasta Brodnicy na dofinansowanie kosztów inwestycji z zakresu ochrony powietrza oraz trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu jej rozliczania,
b)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
c)
w sprawie opłaty targowej,
d)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
e)
w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty,
f)
w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy za usługi w zakresie pozbywania się zebranych na terenie nieruchomości odpadów komunalnych,
g)
w sprawie uchwalenia rocznego Programu współpracy Gminy Miasta Brodnicy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026,
h)
w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na cele niezwiązane z budową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg,
i)
o zmianie uchwały w sprawie opłat za korzystanie z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Brodnicy oraz hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 3 (Szkoła Podstawowa nr 4 w Brodnicy),
j)
o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miasta Brodnicy na rok 2025.
11.
Interpelacje i zapytania radnych.
13.
Zamknięcie XVII sesji Rady Miejskiej w Brodnicy.